Skip to content

Kop-staartbotsing Venloseweg Ospel

11 december 2018 | 1:11

Maandagavond zijn drie personenauto’s met elkaar in botsing gekomen op de Venloseweg (N725) bij Ospel.

Kop-staartbotsing
De auto’s reden vanuit Nederweert richting Meijel. Ter hoogte van de Vrijkebomenweg in Ospel botste de drie achter op elkaar. Er raakte niemand gewond. De bergingswerkzaamheden duurde ongeveer een uur. Hiervan had het verkeer enige hinder. Inmiddels is alles weer vrij.

Advertentie

1 Reactie

  1. Rijbewijs in nemen die hebben nog nooit gehoord van afstand houden


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Foto | Rijkswaterstaat
Voorbereidende werkzaamheden beginnen op 29 juni
22 juni 2026 | 13:00
2026-06-22-Synchroonshow-ZPC-Nederweert-op-27-juni
Kom je ook een kijkje nemen?
22 juni 2026 | 12:00
20260622_Gaslekkage-aan-Staat-in-Nederweert_4
Niemand raakte gewond
22 juni 2026 | 11:32
Foto | farknot - depositphotos.com
Een kleine blijk van waardering
21 juni 2026 | 16:00

Advertentie