Skip to content

Garage uitgebrand in Stramproy

1 januari 2013 | 18:36

De brandweer van Stramproy is dinsdag gealarmeerd voor een garagebrand aan de Prinses Beatrixstraat in Stramproy.

Omstreeks 13:45 uur kreeg de brandweer de melding binnen dat er een gebouw in brand stond. Eenmaal ter plaatse bleek het om een garagebox te gaan. De garagebox hoorde bij een leegstaande woning maar het gebouw werd nog gebruikt als opslagruimte. Alle opgeslagen goederen zijn verloren gegaan.

De brandweer had het vuur snel onder controle. Er zijn geen gewonden gevallen.

Bron: 112 Limburg

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026-06-23-NIEUW-IN-VERKOOP-Burg-Van-Udenstraat-22-Nederweert2
Instapklare gezinswoning
23 juni 2026 | 14:00
2026_06_23-Geslaagde_adverteerdersavond_Pins_en_PInts4
Bijna 70 deelnemers aanwezig
23 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jongeren-wijzen-de-weg-naar-een-hoopvolle-toekomst
Vijf jongeren ontvangen de Eerste Heilige Communie
23 juni 2026 | 10:00
Foto | depositphotos.com - matfron
Enthousiasme, inzet en zangplezier staan voorop
23 juni 2026 | 9:00

Advertentie