Skip to content

Busje gestolen Hortensiastraat Nederweert

15 november 2012 | 11:46

Vannacht is er een Witte Mercedes Sprinter 211 gestolen aan de Hortensiastraat in Nederweert. De bus met kenteken 71-VTK-4 stond gisteravond nog voor de deur maar vanmorgen om 06:30 uur was deze verdwenen. De bus had geen reclame aan de zijkant.

De eigenaar van de bus heeft de politie gewaarschuwd maar deze is niet ter plaatse geweest. Wel is er aangiften gedaan van de diefstal.

Heb je in de nacht van woensdag op donderdag iets verdacht gezien in de buurt van de Hortensiastraat bel dan met de politie 0900-8844.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Foto | farknot - depositphotos.com
Een kleine blijk van waardering
21 juni 2026 | 16:00
2026-06-20-Witte-Anjer-Perk-geopend-in-Weert16
Erkenning en respect voor veteranen
20 juni 2026 | 20:30
20260620_Gezellige-vaderdag-activiteit-op-De-Hummelhoeve_4
Onder een stralend zonnetje
20 juni 2026 | 16:00

Advertentie