Al jaren valt het Weekblad voor Nederweert wekelijks bij jou in de bus. En al jaren maakt ook het Gemeente Contact hier deel van uit. De tijden zijn veranderd, maar communicatie met inwoners is en blijft belangrijk. De gemeente Nederweert informeert jou ook via de website en sociale media-kanalen. Graag willen ze weten wat je van de communicatiemiddelen vindt. Wat doen ze goed? En wat kan beter? Daarom starten ze op donderdag 10 juli het communicatiemiddelenonderzoek CommunicatieMeter dat wordt uitgevoerd door het bureau Onderzoekdoen.nl. Je kunt de vragenlijst invullen tot en met zondag 31 augustus.
Doe mee aan het onderzoek
Gemeente Contact
Een aantal vragen gaat over het Gemeente Contact. ”We informeren u over projecten, wegwerkzaamheden, bezoekjes aan inwoners en nog veel meer. Maar wellicht mist u onderwerpen. U kunt dit dan aangeven in het onderzoek. Ook willen we bijvoorbeeld weten of u de artikelen duidelijk geschreven vindt en of u nog suggesties hebt.”
Website
Ook de website komt aan bod. ‘Vind je snel wat je zoekt?’ is een van de vragen.
Sociale media
Via Facebook houden ze jou eveneens op de hoogte van actuele zaken en gebeurtenissen. ”Instagram willen we vaker in gaan zetten. Welke informatie ontvangt u graag via sociale media bijvoorbeeld?”
Overige vragen
Ze stellen jou ook een aantal vragen over de communicatie van de gemeente in het algemeen.
Digitale vragenlijst
De enquête CommunicatieMeter staat online vanaf donderdag 10 juli. ”We hopen dat u even de moeite neemt om de enquête in te vullen. Dit kost u ongeveer 10 minuten. U kunt reageren tot en met zondag 31 augustus. De resultaten worden anoniem verwerkt door onderzoeksbureau Onderzoekdoen.nl.”
Communicatie afstemmen
”Uw antwoorden zouden ons enorm helpen om onze communicatie nog meer op uw behoeften af te stemmen. Want we willen het goed doen, voor u als inwoner van de gemeente Nederweert! Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage!”








Er zijn nog geen reacties geplaatst